آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی 1401- 1400

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه نیمسال 1-1401-1400

براساس بخشنامه وزارت علوم، ثبت نام وام دانشجویی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.bp.swf.ir  فعال گردیده است. دانشجویان محترم می توانند به منظور ثبت نام از تاریخ 12/8/1400 لغایت 27/8/1400 درخواست خود را ثبت کنند.

دستورالعمل نحوه ورود به پورتال دانشجویی

- صرفاً با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس از طریق رایانه شخصی می توانید وارد پورتال دانشجویی به آدرس  bp.swf.ir  شوید.

- در صورت استفاده از اینترنت اکسپلورر در قسمت tools گزینه compatibility view settings سایت صندوق swf.ir را اضافه نمایند.

اقدام مورد نیاز دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه:

1.ورود به پورتال دانشجویی از طریق سایت صندوق رفاه به آدرس www.swf.ir یا مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir

1-1 دانشجوی ورودی جدید و بدون پرونده در سامانه جامع صندوق:

  1. انتخاب دکمه ثبت نام دانشجوی جدید
  2.   وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد و انتخاب دکمه جستجو
  3.   وارد کردن تابعیت، محل صدور، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نوع دوره، مقطع، سال ورود، نیمسال ورود، شماره دانشجویی، تلفن ثابت و همر اه ودریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  4. در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه، دانشجو با ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبو ر، درخواست وام می نماید .

2-1 دانشجوی ورودی جدید در مقطع جدید و دارای پرونده در سامانه جامع صندوق:

  1. وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور )که همان کدملی دانشجو بدون خط تیره می باشد.(
  2. در صورتی که مقطع تحصیلی قبلی تعیین تکلیف شده باشد )صدور دفترچه یا تسویه حساب( وارد بخش اطلاعات دانشجو شده و ثبت مقطع تحصیلی جدید را انتخاب می نماید .
  3.   پنجره جدید باز شده مقطع قبلی و تعیین تکلیف شده را نمایش می دهد و دانشجو می بایست درخواست ایجاد مقطع تحصیلی جدید را انتخاب نماید .
  4.   وارد کردن تابعیت، محل صدور، مرک ز آموزشی، رشته تحصیلی، نوع دوره، مقطع، سال ورود، نیمسال ورود، شماره دانشجویی، تلفن ثابت و همراه ودریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره
  5. در صورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه، دانشجو با ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور،درخواست وام می نماید .

3-1 دانشجوی دارای پرونده در سامانه جامع صندوق در همان مقطع تحصیلی :

  •   ورود به پورتال دانشجویی با نام کاربری و رمز عبور )که همان کدملی دانشجو بدون خط تیره می باشد (
  • ثبت درخواست وام

یادآوری: دانشجویانی که در ترم های گذشته، از بانک مهر ایران وام دریافت کرده اند می بایست در قسمت نوع وام، گزینه وام بانک مهر ایران را انتخاب نمایند و دانشجویانی که در ترم های گذشته از صندوق رفاه دانشجویان وام دریافت کرده اند می بایست در قسمت نوع وام، گزینه وام شهریه را انتخاب کنند.

نکته مهم: عواقب هرگونه اقدام نادرست درثبت درخواست نوع وام، به عهده دانشجو می باشد.

۱۰ آبان ۱۴۰۰  -  اطلاعیه ها و اخبار , اخبار مالی و شهریه