به اطلاع دانشجویان علاقمند به شرکت در جلسات دفاع می رساند، جلسات دفاع دانشجویان گروه مدیریت در تاریخ پنج شنبه 98/12/1به شرح ذیل اعلام می گردد:
گروه A :
1. آقای صمد مظفری با عنوان: تاثیر امضاء برند، آگاهی برند، نگرش برند و شهرت برند بر عملکرد برند، استاد راهنما: آقای دکتر میرزایی، اساتید داور: آقای دکتر فکور و آقای دکتر بهبودی، ساعت 9
2. آقای ایمان هاشمی با عنوان: بررسی تاثیر پیشنهادات آنلاین محصولات بر وفاداری مشتریان ازطریق نقش میانجی تصمیم گیری درک شده ( مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) ، استاد راهنما: آقای دکتر میرزایی، اساتید داور: آقای دکتر فکور و آقای دکتر لکزی، ساعت 10
3. خانم نفیسه خاکزادی با عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی توصیه ای الکترونیک بر قصد خرید مشتری باتوجه به نقش میانجی اعتماد آنلاین ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت چرم مشهد)، استاد راهنما: آقای دکتر میرزایی، اساتید داور: آقای دکتر فکور و آقای دکتر بهبودی، ساعت 11
4. آقای مجید حسین پور با عنوان: مطالعه تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش گذاری برند و پاسخ مشتری در خط هوایی ایران ایر، استاد راهنما: آقای دکتر میرزایی، اساتید داور: آقای دکتر فکور و آقای دکتر لکزی، ساعت 12
5. خانم آزاده صاحب الزمانی با عنوان: بررسی تاثیر ویژگی شخصیتی، هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری محوری در صنعت بیمه ایران، استاد راهنما: آقای دکتر فکور، اساتید داور: آقای دکتر میرزایی و آقای دکتر بهبودی، ساعت 13
6. آقای محسن کیمیائی با عنوان: تاثیر ارزش تسهیم اجتماعی مصرف کننده برند بر تعامل با برند به واسطه رضایت و قدردانی از برند ( مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)، استاد راهنما: آقای دکتر فکور، اساتید داور: آقای دکتر میرزایی و آقای دکتر لکزی، ساعت 14
گروه B :
1. آقای ابوالقاسم صبوری با عنوان: بررسی مشارکت و همکاری روستائیان در رونق و توسعه کشاورزی، استاد راهنما: آقای دکتر کریمی، اساتید داور: آقای دکتر نادری و آقای دکتر مخملی، ساعت 8
2. آقای جعفر مقدمی با عنوان: بررسی تاثیر فرهنگ عمومی بر قابلیت اعتماد فروشگاه با نقش میانجی اعتماد مشتری در فروشگاه های اینترنتی ( مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیوار)، استاد راهنما: آقای دکتر بهرام زاده، اساتید داور: آقای دکتر نادری و آقای دکتر اکبری، ساعت 9
3. خانم نازیلا نراقی با عنوان: بررسی ادراک حاصل از تعهد سازمانی مبتنی بر اخلاق حرفه ای در ارتقای وفاداری مشتریان در بانک ملی شهرستان بجنورد، استاد راهنما: آقای دکتر بهرام زاده، اساتید داور: آقای دکتر نادری و آقای دکتر کریمی، ساعت 10
4. آقای روح اله هدایتی با عنوان: بررسی تاثیر تعامل اجتماعی و راحتی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی تجربه مشتریان، استاد راهنما: آقای دکتر بهرام زاده، اساتید داور: آقای دکتر مخملی و آقای دکتر اکبری، ساعت 11
5. آقای محمد جانعلی زاده با عنوان: تاثیر وابستگی عاطفی به برند بر ارزش برند متنی بر مشتری ازطریق نقش اعتبار برند و رضایت مشتری ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر مشهد)، استاد راهنما: آقای دکتر اکبری، اساتید داور: آقای دکتر مخملی و آقای دکتر کریمی، ساعت 12
6. آقای حجت جاهید با عنوان: تاثیر هوش فرهنگی مبتنی بر مقصد گردشگری بر ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: اماکن گردشگری شهر مشهد) ، استاد راهنما: آقای دکتر اکبری، اساتید داور: آقای دکتر مخملی و آقای دکتر کریمی، ساعت 13
7. آقای هاشم بهمن یار با عنوان: اثر مقررات محیطی و فشار ذینفعان بر کارایی برند ، استاد راهنما: آقای دکتر اکبری، اساتید داور: آقای دکتر نادری و آقای دکتر کریمی، ساعت 14
8. آقای مرتضی اسدی با عنوان: تاثیر هوش هیجانی مدیران بر ارتقای عملکرد شغلی و رفتار شهروندی کارکنان در اداره صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی، استاد راهنما: آقای دکتر اکبری، اساتید داور: آقای دکتر مخملی و آقای دکتر نادری، ساعت 15
9. خانم سپیده شیروانی مقدم با عنوان: بررسی تاثیر فرهنگ بر وفاداری به برند ازطریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند، استاد راهنما: آقای دکتر غفوریان، اساتید داور: خانم دکتر صانعی و آقای دکتر وحیدی، ساعت 16
10. خانم فاطمه عرب حصاری با عنوان: بررسی تاثیر دورنمای خدمات الکترونیکی بر اعتماد و تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه: خدمات الکترونیک بانک کشاورزی) ، استاد راهنما: آقای دکتر غفوریان،استاد مشاور: دکتر بهبودی و اساتید داور: خانم دکتر صانعی و آقای دکتر وحیدی، ساعت 17
ضمناً مکان برگزاری جلسات دفاع، موسسه آموزش عالی حکیم نظامی می باشد.